Regulamin

INFORMACJA O FIRMIE:
Sklep internetowy działający pod adresem www.ah4m.pl  jest  zarejestrowany  w Urzędzie Gminy Tarnowo Podgórne pod nr 6059/2002, pod firmą Agencja Handlowa 4M Stanisław Dykiert Centrum Serwisowo Biurowe, zwane dalej „AH4M”, Właścicielem działalności jest Stanisław Dykiert, NIP 783-103-49-56, REGON 634262255. /* */
Dane kontaktowe:
nr telefonu 724 75 75 16
e-mail:  4m*******@gm***.com

Równolegle ze sprzedażą internetową prowadzimy sprzedaż bezpośrednią w sklepie w Poznaniu przy ul. 28 Czerwca 1956 roku nr 169.

OPISY I ZDJĘCIA PRODUKTÓW
Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne nie zawierają uchybień lub błędów, które nie mogą jednak być podstawą do roszczeń. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji o kontakt z handlowcem. Zdjęcia produktów to ilustracje poglądowe i mogą czasami różnić się od rzeczywistego wyglądu przedmiotu. Nie zmienia to jednak nigdy ich właściwości.

CENY
Wszystkie ceny podawane w sklepie internetowym na stronie www.ah4m.pl są wyrażone w złotych polskich (PLN).

ZAMÓWIENIA
Sklep internetowy przyjmuje zamówienia poprzez stronę www.wnetrza4m.pl. Zamówienia realizujemy w kolejności ich składania.
Informacja udzielona przez sprzedawcę o przyjęciu zamówienia do realizacji, na podstawie zaakceptowanej przez obie strony oferty, wysyłana poprzez pocztę elektroniczną, jest jednoznaczna z zawarciem umowy kupna/sprzedaży wiążącą obie strony transakcji.
Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z jego przyjęciem. Sprzedawca może odmówić realizacji zamówienia, także bez podania przyczyny.
W przypadku odbioru osobistego w Sklepie Firmowym AH4M (opcja dostępna w koszyku), złożenie zapotrzebowania poprzez stronę internetową poczytuje się za przyjęcie rezerwacji na dany produkt i przygotowanie towaru do zakupu. Moment zawarcia umowy kupna- sprzedaży następuje natomiast przy odbiorze towaru w sklepie, po zbadaniu przez klienta przedmiotu zakupu oraz osobistej akceptacji oferty.

DOSTAWA
Towar zamówiony w sklepie internetowym www.wnetrza4m.pl dostarczamy kurierem DPD, chyba że klient życzy sobie inaczej, ale w takim przypadku należy dostawcę uzgodnić z naszym pracownikiem przed dokonaniem transakcji.
Na czas otrzymania przesyłki składa się:

  • czas realizacji zamówienia (kompletowanie towaru, forma płatności, wystawienie dokumentu sprzedaży, spakowanie paczki)
  • czas dostawy, zależny od wybranego sposobu dostarczenia.

Wraz z towarem wydawane są faktura VAT lub paragon fiskalny. W przypadku braku któregokolwiek z tych dokumentów prosimy o zgłoszenie tego faktu w celu uzupełnienia braków.

Klient wybierając sposób dostawy „za pobraniem”, w przypadku nie odebrania przesyłki, jest zobowiązany do pokrycia kosztów wysyłki, pakowania oraz zwrotu towaru do nadawcy w terminie 10 dni od dnia, w którym nastąpiła próba dostarczenia przesyłki.

SPOSÓB PŁATNOŚCI
W związku z prowadzeniem równolegle sklepu stacjonarnego prosimy przed wpłaceniem pieniędzy poczekać na informację zwrotną co do dostępności danego towaru.

Wysyłka kurierem:

  • Przelewem na rachunek bankowy Agencji Handlowej 4M nr. konta 11 1020 4027 0000 1802 0040 6173
  • Za pobraniem – gotówka do rąk przewoźnika
Odbiór osobisty w sklepie w Poznaniu:
  • Przelewem na rachunek bankowy Agencji Handlowej 4M nr. konta 11 1020 4027 0000 1802 0040 6173
  • Płatność gotówką
  • Płatność kartą

Klient nie jest uprawniony do wstrzymania płatności, ani potrącenia swych należności w stosunku do AH4M . Przeniesienie wierzytelności przysługującej AH4M  na inne podmioty, możliwe jest wyłącznie za uprzednia zgodą AH4M udzieloną na piśmie pod rygorem nieważności.

ZWROT TOWARU
Konsument, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, może od niej odstąpić zgodnie z obowiązującymi przepisami, w terminie do 10 dni kalendarzowych od daty zakupu i musi fakt ten poprzeć pisemnym oświadczeniem. Oświadczenie należy wysłać listem poleconym lub załączyć do paczki ze zwracanym towarem.
Zwrot towaru, odbywa się na koszt klienta. Zwracany towar, nie może nosić oznak użytkowania. Każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym, a oprogramowanie dostarczone na nośnikach wraz ze sprzętem nie może nosić znamion użytkowania. W przypadku niespełnienia powyższego warunku sprzęt nie zostanie przyjęty.
Zwrot towaru do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży. Zwrot następuje za pisemnym potwierdzeniem odbioru towaru przez sprzedawcę. Wraz z odsyłanym towarem klient winien zwrócić wszelkie produkty/świadczenia, które otrzymał gratisowo, a/lub których warunkiem otrzymania lub otrzymania w preferencyjnej cenie był zakup zwracanego sprzętu.
W sytuacji, gdy klient zdecyduje się na zwrot towaru a decyzję poprze pisemną deklaracją, umowę kupna- sprzedaży uważa się za nie byłą i klientowi zostanie wystawiona faktura korygująca do dokumentu zakupu. Po odesłaniu przez klienta podpisanej kopii faktury korygującej zwrócona zostanie kwota stanowiąca wartość zakupionego sprzętu pomniejszona o koszty dostawy w przypadku gdy poniosła je AH4M, i ew. inne koszty, które wykazał sklep, związane z dostarczeniem i obsługą towaru. W przypadku korekty ilościowej towaru, AH4M zastrzega sobie prawo do wystawienia nowej faktury na usługi związane z dostarczeniem i zwrotem towaru, gdy poniosła je AH4M.
Po otrzymaniu przesyłki klient winien dokładnie sprawdzić paczkę i otrzymany sprzęt i o ewentualnych usterkach niezwłocznie poinformować sprzedawcę. Jeżeli towar był w momencie jego odebrania uszkodzony należy w obecności kuriera spisać protokół i uszkodzony towar odesłać na adres: ul. 28 Czerwca 1956r nr 169  61-515 Poznań, na koszt firmy AH4M lub nie odbierać przesyłki.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa nie przysługuje w przypadku nagrań audio i wideo oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych, po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania.

PROCEDURA REKLAMACJI
Jeżeli zakupiony wysyłkowo produkt zawiera wady, koszty zwrotu przesyłki pokrywa AH4M.  Zgłoszona wada podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy usterka nie nastąpiła z winy klienta. AH4M rozpatruje reklamacje najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.
Aby wysłać towar w ramach reklamacji klient jest zobowiązany do wcześniejszego kontaktu z naszym pracownikiem – telefonicznie lub pocztą elektroniczną.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  • Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu i polityki prywatności.
  • Podmiot prowadzący sklep nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w korzystaniu ze sklepu internetowego zaistniałe z przyczyn technicznych (konserwacja, przegląd, wymiana sprzętu) lub innych od niego niezależnych.
  • Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego umieszczenia w sklepie internetowym pod adresem www.ah4m.pl i obowiązuje przez czas nieoznaczony.
  • Podmiot prowadzący sklep zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu.
  • Wszelkie zmiany wchodzą w życie z chwilą ich opublikowania (zamieszczenia) w sklepie internetowym, w związku z czym Klient jest zobowiązany do bieżącej weryfikacji jego postanowień
TWÓJ KOSZYK 0